Pages

Tuesday, November 16, 2010

MYredEYE New Member

Korang suka tak ikon ni?So jangan lupa makan buah-buahan ye..Selamat datang ye ahli baru..
Korang tahu tak kenapa buat-buahan tempatan kalau makan banyak boleh dapat penyakit tetapi kalau buah import, makan banyak pun tak pa.Fikir-fikirlah ye..
komen-komen lah apa yang patut..






11 comments:

Nani Aling said...

bukankah buah2an tempatan labih selamat kerana kurang bahan pengawet?

Jery_Alid Misyahzniirf said...

Selamat memulakankan pengembaraan

nizam omar said...

@Nani Aling kalau kita makan buah durian banyak..apa jadi? badan jadi panas kan..nak deman rasa...makan buah rambutan banyak2 jadi cirit birit..

nizam omar said...

@Jery_Alid Misyahzniirf dah makin aktif ber komen ye..nanti saya unah jadi pengkomen aktif..rajin2 lah komen kat blog member2 ye..dah nak cuti sekolah ni kan.

rosenizam said...

tq..sumer...sebenarnye mkn buah tue adalah bagus..tak kira la buah tempatan or import..cuma pastikan pengambilan jgn la berlebihan..nati dpt kencing manis plak...
Nani: jgn mkn durian bnyk2 sgt, tak bagus..gula buah tinggi sgt..lagi pun buah tersebut agak berlemak...
lau boleh semua sederhana jer..nati rose buat mengenai buah after this...

~daknakaltomey~ said...

byk2 la mkn buah-buahan ^_^

Masrom said...

komen jangan tak komen... komen gak kat kulat76... huhuhu

nizam omar said...

@rosenizam oh..semua kena makan secara sederhana lah ye...ciku elok tak makan?sebab pengamal homopaty ckp xelok sbb color warna coklat..xda ong untuk kesihatan

nizam omar said...

@~daknakaltomey~ hari ni ada online jugak ye..tak larat nak makan buah..makan sayur lah pulak.

nizam omar said...

@Masrom komen2 je kerja masron ni..heheheh..raya pun kena kerja.Takpalah..berbakti kepada negara...

diela712 said...

hoho..ada ahli barulah..welcome to the club bebeh...hehehe

Related Posts with Thumbnails

Followers