Pages

Monday, October 25, 2010

MYredEYE: New member


Pejuang Keamanan Telah Sampai
Sila tekan butang komen.Sekarang
hehehe

21 comments:

bain said...

wa.. manyak ensem.. sapa nama?? dari mana?? mau ke mana?? itu tanduk mau buat apa??

nettiara said...

Kebaboommm!!! HA..HA..HA..

Norulhuda Sarbangi said...

famous betul en.nettiara ni...dimana2 pun dia ada :)

bain said...

@nettiara
humangai.. trus kebaboom.. ganas tol.. gayut kat tanduk tu kang..

nizam omar said...

@bain jangan main2 sama itu olang,kang kena tembak..padan muka

nizam omar said...

@nettiara gelak sakan ye...

nizam omar said...

@Norulhuda Sarbangi kan assigment MYredEYE..dah lupa ke?

nizam omar said...

@bainsuka betul bain ni dengan gambar ni.hehehe

bain said...

apa jadi kalo deme bubuh telor ayam kg kat tanduk dia?? jatuh & pecah??
taklah.. jdlah perumpamaan spt telor di hujung tanduk.. hahahaha...
manyak syok la ini gambo... :-)

nizam omar said...

@bain udoh2 le yop..cian kat member teman ni..

Masrom said...

ni jiran si gaban kan.... gaban z potong dua...

nizam omar said...

@Masrom gaban lah pulak.hehehe

Along Tapa said...

uih??aku nak kostum tu gak..nak lawan resaksa kat rumah...

Gorengbaek - Lagu Demo - wajahmu dan hatimu

Hangit habis dah - Apa??suka ati aku la nak tak puas ati pun..

Cik Liz a.k.a Leza said...

i tagg tu..sila ambik kat blog sy yer wewewewe

nizam omar said...

@Along Tapa ambil le..murah2..1 seringgit..hehehe

nizam omar said...

@Cik Liz a.k.a Lezahu.hu.hu..kena tagg lah pulak..

farah nordin said...

@nettiara dari planet mana...?? canggih lah wak..

Norulhuda Sarbangi said...

@nizam omar jln2 pagi ^_^
Boss cehat?

nizam omar said...

@Norulhuda Sarbangi saya je..nak belanja kek pelangi ke?

Cik Su said...

haha..sapekah dan apakah...

nizam omar said...

@Cik Su penyelamat keamanan..aksen kame..ho..ho..ho..

Related Posts with Thumbnails

Followers