Pages

Tuesday, October 19, 2010

Ular Kepala Lima


 
Korang tengok lah gambar ni..Betul ke palsu..ni kena tanya cik liz lah ye..dia pandai main photoshop.heheh..komen2 lah.

22 comments:

Cik Liz a.k.a Leza said...

ye ye jer kepala 5 pastu statik plak tu xada gerak2 nampak sgt photoshopnyer hahahaha

nizam omar said...

@Cik Liz a.k.a Leza rasa pun mcm tipu je...teknologi kan..hehehe

Along Tapa said...

serius gambor ni photoshop...kalo ko tengok tempat join lima2 kepala tu, terkantoi ke"takkemas"an bentuk sisik dia...(gile r sanggup aku perhati gambor tu lelama cenggitu)

Gorengbaek - Teknik ngorat secara kreatif.....versi Meon

bain said...

Teman rasa gambo tue dah dikedaifotokan ler.. xbaek tipu orang tau..

Norulhuda Sarbangi said...

mmg namapk x real....tapi bayangkanlah jika terjumpa ular ni betul2...seriau dibuatnya....

nizam omar said...

@Along Tapa betul tu...nampak macam tipu je...yang dok bagi gambar ni memang tak khatam photoshop ni...hehehe

nizam omar said...

@bain kita kena tipu ni..sapalah punya kerja..huhuhu

nizam omar said...

@Norulhuda Sarbangi kalau ada betul..macam mana diorang nak makan ek..mesti ada sekor yang malas nak makan.hehehe

Masrom Ahmad said...

mmm,, ye la.. ni cobaan bukan betul2..

farah nordin said...

Emmm.... xde laa nak tengok lelama...
nak terus cabut larikkk...

nizam omar said...

@Masrom Ahmad macam p.ramli aje bunyi..heheh

nizam omar said...

@farah nordin ni apa yang nak cabut?hehhe

Cik Su said...

aduih..kembaq lima ni...cm mna la mak dia bwk keluar dia ni...5 kpala tuuu

fariezz said...

ermmm....cik liza cam ner nk gerak tu kn photo bkn video..hehehe..jgn mare...

toyolkiut said...

cm jari tangan kite je kn..

nizam omar said...

@Cik Su kan ular bertelur..bukan beranak..hehehe

nizam omar said...

@fariezz opss...

nizam omar said...

@toyolkiut betul tu..baru perasan..5jari..

diela712 said...

tipu la ni.....huhu

nizam omar said...

@diela712 tipah tertipu lah ni..huhuhu

muhammad saiful abdul wahid said...

KALAU NAK BUNUH ULAR NIE KENA POTONG LIMA-LIMA KEPALA

kluangman said...

tipu ni..biasanya kn bende2 yg cmni x bule idup lama..

Related Posts with Thumbnails

Followers