Pages

Tuesday, October 26, 2010

Saya Kena Tagg..Aduhai Cik Liz

As-salam dan selamat sejahtera pembaca yang dihormati sekalian ye..Pagi2 ni buka blog dah teperanjat tengok komen, kena tag le pulah...tak suka2..tapi saya suka kat tuan punya blog ni.hehehe.Kerana kasih hamba turutkan.Orang cakap ada kimia (chemistry)..gurau jelah.Mekasih CIK LIZ a.k.a Lyza.

1. Saya suka makan nasi..Hari-hari saya makan nasi..tak jemu pun..Korang tak jemu ke makan nasi?Dari kecik sampai lah besor gajah.hehehe..I like nasik!

2. Saya suka borak2 kosong dengan teman sekerja, saya ni pendiam,pemalu,sopan santun dan berbudi pekerti.hehehe

3. saya suka buat muka serius je..macam askar dalam medan perang...argg....makan budak..

4. Saya seorang yang bandai berlakon, jumpa orang ni jadi baik, jumpa orang ni jadi batman, dan jumpa orang tu jadi Shin Chan..(guling2..macam tenggiling.)

5.Saya suka makan dan tido dan makan dan tido dan makan ...

6. Saya punya artikel pasal apa2 entah..tengok mood..

7. Saya suka tolong diri sendiri, hari2 saya mandikan diri saya sendiri, gosok gigi, pakai baju, letak minyak wangi, sikat rambut.Saya suka diri sendiri...hehheeh

8. Saya suka tengok monitor komputer, kerja tengok monitor, balik tengok monitor...huhu...apalah nasib..

9. saya suka dua2, tradisional dan moden.Dua2 penting.Tak da yang lama, mana datangnya yang baru.Yang baru akan jadi lama.

10. saya suka MYredEYE....korang tak suka ke?

11. saya suka tengok muka orang arab..sebab nabi muhammad orang arab..

12. Saya suka tengok cita kartun..hehehe..time kecik2 tak puas tengok..ayah suruh belajar je...dah tua baru nak layan..hehehe

13.Saya suka jalan2 tengok pemandangan alam sejagat

14. Saya suka monyet, kalau ada masa lapang, saya tembak je dengan senapang ayah..hehehe

15. Saya seorang yang serius..jangan main2 ye..Tembak nak?

16. Saya suka tolong orang tipu orang..hehehe..tolang orang je ..tipu tak suka.

17.Saya suka tengok Nasi Lemak 50 sen...hehehe..dosa!.suka tengok muka orang je..Macam2 make up pakai.

18.cikit lagi nak habis...terus kan usaha mu...cayo2..

19.bila nak gi minum ni..
20. ermmmm.....
22.Ting tong..
23. ye lah tu..malas...
24. sambil2 tengok FB sambil mencari identiti diri wahahha
25. Korang nak Tagg pun boleh, tak nak tag pun boleh..ikut suka..bagi tahu lah kalau nak tagg..

Akhirnya selesai Tagg ni..futoo..panjang betul...Khas untuk Cik liz..

18 comments:

Norulhuda Sarbangi said...

byknya yg Boss suke.. ape yg Boss suke pown saya suke gak la cume nasi...saya mmg mkn nasi...dari kecik makayah bg mkn nasi...dh besar saya bg anak mkn nasi lak..walaupun mkn nasi kadang2 nasi jd musuh kerana boleh mengemukkan diri...huhuhuhuhu...Oh ya...saya paling suka MyRed Eyes ^_^..chaiyok2!

Cik Liz a.k.a Leza said...

wah wah wah...ambik pic xminta izin ni...ai saman u karang hahahaha...

nizam omar said...

@Norulhuda Sarbangi amboi, ada unsur2 membodek ni.hehehe..

nizam omar said...

@Cik Liz a.k.a Leza ai..dah buat tag pun kena marah jugak ke?huhuhu..kejam betul.

nettiara said...

Bertuah le badan, ada gak org nk tag, cam kt ni jgn tag, follower pn krg...:( sabor2....

nizam omar said...

@nettiara sabar lah..rerajinlah blogwalking ye..pi blog orang..nanti ramai lah follower.bukan senang nak senang kan..hehehe.Usaha tangga kejayaan.Bukan sehari dua je berblog..ambik masa.

Norulhuda Sarbangi said...

@nettiara ye..kene sabo... T_T

Masrom said...

cikgu suka main bola,, hari2 cikgu main,, cikgu suka tido,, hari2 cikgu tido mari kita main,,, hehehehe

nizam omar said...

@Masrom macam pernah dengar ini dialog..tapi dimana ya..

Norulhuda Sarbangi said...

@Masrom ^_^

Cik Su said...

haha..dah tak de idea la tu..sian..pape pun tahniah ar sebab dapat gak complete kan entri nie..

Cik Su said...

awak tak cukup lagi mengenali diri nie..kena perlu berusaha lagi..hehe

nizam omar said...

@Cik Su ye..saya akan berusaha mengenali diri ye dengan baik..cik su kira dah kenal diri lah ye...kira sifu ye..boleh belajar ni..

farah nordin said...

nasi punya pasal lah saya sebesar ini sekarang...he he he... emak suruh makan nasi,,, makan laa..

nizam omar said...

@farah nordin kan ramai yang suka makan buah padi..hehehe

Masrom said...

usaha tangga kejayaan.

nizam omar said...

@Masrom rezeki tak kan datang bergolek, usaha mau keras cikit.

Cik Liz a.k.a Leza said...

lalalalala...kiki

Related Posts with Thumbnails

Followers