Pages

Saturday, October 2, 2010

Blog anda kekeringan Komen dari Pengunjung?


Hari ni nak buat promosi kat kengkawan yang belum join Myred eyes team.Team ni bukan lagi rahsia.segala aktiviti yang kita orang buat semua pengunjung boleh tengok ye.Myred eyes team ni bertujaun untuk meningkatkan trafik blog member yang sudah lama atau sikit saja terima komen dari rakan-rakan yang lain.

Bukan apa, bagi blogger yang lama memang lah ada pengkomen yang tegar, tapi yang baru macam mana? Kat sini saya mewujudkan satu idea yang saya sorang je anggap bernas dan reliven.hehehe.

Korang mesti  nak tengok-tengok blog yang saya jalan kan aktiviti kan.so rajin-rajin lah klik kat sini ye. Walaupun permulaan myred eyes team ni secara underground, alhamdulilah saya dapat banyak pengalaman.Pengalaman tu mengajar saya.Walaupun saya ni baru dan sering dipermainkan dengan otai-otai yang lama.Saya jadikan sebagai semangat untuk meneruskan perjuangan myred eyes ni.Terima kasih mengajar saya ye otai-otai semua.Jasa mu tetap ku kenang.

Kepada yang dah banyak pengkomen yang tegar tu..boleh lah jugak join ye.kalau berminat.Boleh lah tunjuk ajar dari kalian semua.

Bagi yang baru berblog memang saya hargai, segala ilmu yang ada pada saya akan saya bagi. Terpulang lah pada kalian semua nak guna kan ilmu tu.Tak kemana kalau kedekut ilmu. Mati nanti kita tinggalkan jugak.hehehe.Kan elok kita kongsi sesama kawan.Apa kata?

Ok tak promosi saya ni?hehehe..Berapa bintang korang nak bagi?komen2 lah ye.Komen kat sini ye.bukan kat blog lain.hehehe.
http://myredeyesadmin.blogspot.com/

8 comments:

Natasha MDG said...

kalau camtu selalu la komen post saye! hehe

toyolkiut said...

brape bintang ye..
emm..
sparuh dari yg nmpak di langit malam2..
hehe..

Syed Nizam Syed Omar said...

@natasha MDG join myred eyes ye..

Syed Nizam Syed Omar said...

@toyolkiut kedekut betul toyolkiut ni..huhuh...

Aku MamaGlam said...

orait, betul tuh.. jom baca dan komen.. bg idea ker, cadangan ker..

Anonymous said...

Salam....
Sy tak brp faham tentang fungsi myred eyes 2...Betul lah..kebykkannyer cm g kat shoutbox....ckp singgah BW jer..komen2 tarak...

Syed Nizam Syed Omar said...

@Iena farina myredeyes team ni diwujudkan untuk trafik yang tetap, sambil berkenalan antara ahli..kalau buat post tapi tak da orang baca dan komen..tak payah buatlah post..hehehe.letak shoutbox banyak2..heeheh..pendapat saya lah..

aiDieNa said...

Hmmm.. ada team rupernyer.. :)

Related Posts with Thumbnails

Followers