Pages

Friday, August 20, 2010

Ada Apa dalam Kaabah ?

assalamualaikum semua...


sememtara nak nanti time balik dari kerja ni,saya nak kongsi dgn pembaca pasal kaabah yang menjadi arah rujukan dalam sembahyang..xterfikir apa yang ada dalam kaabah tu?
pernah ak dengar cerit pasal orang yang masuk dalam kaabah jadi gila..Entah lah betul atau tidak kan..Apa yang pasti kat bawah ni adalah gambar dalam kaabah...






Ini lah dia gambar di dalam kaabah..so apa kata korang semua?



3 comments:

fariezz said...

wahh cantiknya rumah Allah nie..ala lg x gmbr?
klu ada add yer blh tgk lg..

|niey| said...

nie 1st time tgk gamba dlm kaabah..sblm nie dgr org cite jer

nizam omar said...

alhamdulilah..apa yang baik kita kongsi bersama ye niey.

Related Posts with Thumbnails

Followers