Pages

Tuesday, August 31, 2010

Bila Lebah Madu Berbicara.

Post kali ni lain sikit lah dari yang dulu-dulu,saya agak sibuk nak raya ni.Apa pun terima kasih datang ke pondok blog saya yang serba kurang ni.Topik kali ni senang je, tapi kena anda tolong lah bagi komen untuk memeriahkan  post ni.ok.Saya mulakan ye.

Apa ye dialog lebah madu ni kan.

Lebah Madu : Apasal kaki aku xleh nk gerak ni..tolong-tolong.kaki ku kekejangan.Cedera time landing, kejar awek tadi.Dia guna brek angin daa...apa lagi, landing ala cita corn air lah..aduh..krem!!

Apa pulak cita korang?ada idea yang lagi bernas..silakan memberi komen..Jangan lah segan..Terima kasih.




   

8 comments:

ZAIDAHTUL AKMAL said...

bzz...bzz...kenape la manusia ne tangkap gambar aku...bzz...bzz...xde keje lain agak'y....bzz...bzz...

lezaqasandra said...

lebah madu cakap, aku silap parking daaaaaa, ni bukan sarang aku kuikuikui.....

Syed Nizam Syed Omar said...

to Zyash> hehehe..pandai buat ayat..

Syed Nizam Syed Omar said...

to Lyza>landing silap..radar dah rosak.hehe

Anonymous said...

si lebah berkata:alhamdulillah...aku kekenyangan...erkkk...nak terbang pun aku dh x larat dah..hehe...

Syed Nizam Syed Omar said...

to Attirra Wan> Lebah madu baru berbuka posa ni..heheh

syukri said...

lebah ckp, kaler biru cmni la ak nk cat srg ak..br meriah raya ni..

Syed Nizam Syed Omar said...

to kluangman>heheeh..lebah pun pakai baju raya..memang kelakar :p thank you.

Related Posts with Thumbnails

Followers