Pages

Sunday, August 29, 2010

Semua Manusia Akan Ke Neraka!

Assalamualikum..sempena Bulan Ramdhan ini, saya ingin berkongsi dengan anda tentang tajuk di atas.Terkejut @ tidak,setiap umat manusia akan ke neraka dahulu.Sabar tuan-tuan dan puan-puan.Jangan lah anggap saya ni sesat.Ini adalah kenyataan.

Dah macam ustaz lah saya ni, xpalah.Saya nak berkongsi dengan anda.Itu lah dia titian SIRAT .kenapa tajuk post saya ni macam ni.Sebagai mana anda tahu, di bawah titian sirat ada neraka dan setiap orang akan melalui nya diatas.Sesiapa yang beruntung akan melepasi titian ini dan syurga menanti anda.Sesiapa yang rugi akan jatuh.

Oklah, ini sahaja yang dapat saya berkongsi..so fikir-fikirlah ye..Tanya lah pada orang yang lebih mengetahui.Ampun maaf jika mengejutkan anda semua.Saja je nak bagi perasaan tersentap.Sekian.



7 comments:

Anonymous said...

setuju...

Syed Nizam Syed Omar said...

to azhar>terima kasih..

Fizah Ibrahim said...

stuju jg, kadang2 perasaan tersentap tu diperlukan sekali-skala untuk menyedarkan kita yang sememangnya 'lagha' dgn dunia

Syed Nizam Syed Omar said...

to sakura> mekasih bagi komen..harap rami lagi lah yang komen ye.

monica said...

sy x berapa fhm..tapikan,saya selalu terfikir juga bagaimana kalau esok sy suda tiada..*ayat x baik*..hehehe..take k.. =)

Syed Nizam Syed Omar said...

to monica>ni pasal islam.selepas mati semua orang akan di hitung amal baik dan buruk.manusia akan melalui satu jambatan yang dibawahnya neraka.kalau jatuh masuk neraka,sesiapa yang lepas akan masuk syurga.

Amirul Mukmin said...

Tepat tuh semua manusia akan ke neraka..kerana bahan bakar neraka itu terdiri dr manusia dan batu....
p/s yg x paham napa pulak batu pon terbabit.

Related Posts with Thumbnails

Followers