Pages

Saturday, August 21, 2010

Menangkis Kejahatan Syaitan!



Berjumpa semula..bukan apa gambar yang diatas ni.nak berkongsi kepada pembaca,kan ilmu kena lah berkongsi kan.ni DVD keluaran baru dari ustaz sharhan.tak kenal ke?alah ustaz yang kerap masuk tv3 pasal rawatan islam.

banyak topik yang menarik yang kemukakan yang menjadi misteri selam ini,lagi pun ada tip2 yang boleh amalkan untuk pendinding...bukan dinding kayu@konkrit ok.

saya bagi sinopsis lah sikit pasal DVD ni, promote xdapat duit pun.amal kebajikan je ni.kan sekarang ni ramadhan, asik baca bacaan yang merapu je.heheh.

(sedutan yang diambil dalam DVD dan ditokok asam dan garam oleh saya)
  • Anda pasti anda xda saka?anda ada keturunan kan.anda kenal siapa ayah?siapa datuk?siapa moyang?dan yang atas2 dari 7 keturunan anda?mesti xkenal kan.anda pasti diorang semua xda yang mempunyai saka?kan tanah melayu @ dimana saja anda berada..xsemua tok nenek moyang yang beragam islam kan.so...jangan lah pulak anda risau...penyelesaian dia ada dalam DVD.xkan saya nak bagi tahu semua...kena lah anda berusaha sikit.kalau dok suap2 je..kejap je ingat ilmu tu.Bangun tido nanti dah ilang.heheheh.Gerakan badan sikit.
ok lah,itu lah saja hint yang dapat saya cakapkan.nanti lebih-lebih ada yang kena saman kan.Nak berkongsi dengan teman-teman sahaja. Kongsikan komen anda dengan saya



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers