Pages

Monday, September 6, 2010

Tag Salam Aidilfitri Dari Lyza


Saya suda kena Tag !


Hu.hu..ok lah..Mekasih ye Tag saya, ni dah macam kena dera lah pulak, xpa.Janji dapat duit raya ye Lyza kan. Kan dah Janji nak bagi WANG BESAR!..Berikut adalah Soalan-soalan Tag.


Puasa penuh tak taun nie?
Lelaki mau tanya lagi ke?hik.hik.hik..kalau xposa xkan nak bagi tahu..buat malu company je..


Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan?
Tengok lah macam mana pakej yang awak nak, PAKEJ 1 untuk kesalahan yang melibatkan jiwa dan hati RM10ribu, kalau PAKEJ 2 untuk mengumpat saya kira-kira RM200. PAKEJ 3 Semua pakej yang ditawarkan.heheheh.Ikhlas ni nak maapkan ni..sekarang dunia metrofulus..heheh


Kampung kat mana?
Kampung kat Taman Negara Pahang, ye..kat tempat haiwan tu..saya salah seorang daripadanya..jangan salah paham, Saya tukang tengok haiwan je..heheh


Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit.
Lagi mau tanya...Cantikkkkk.......Sebabnya menang saya ni cantik kot.hehehe

Dah jawap pun Tuan Puteri KONOHA!..suka tak?ingat duit raya 25%.hehehe..


Kepada pembaca yang berminat nak kena Tag, letak komen anda dan guna gambar kad raya yang kat atas.
alamat url : http://blog.smartusaha.com/wp-content/uploads/kad-raya-9.gif
Bukan apa,senang nak kenal yang meng tag kan dari saya..Kalau sudi ye..Mekacih baca.selamat hari raya.maaf zahir dan batin.





6 comments:

Leza said...

hahaha...jawapan yg sangat2 cun....

citttttt 25% apa kelas kasik up lg hahaha

nizam omar said...

@Leza
well u know me..nak up ye..kasi 120% lah..ok.

Leza said...

@nizam omar macam kurang lagi...apasal x up 200% senang story haha

nizam omar said...

@Lezamacam marah je..heheh.jangan marah,nanti xleh raya

Leza said...

isk isk xmarah dun wory hepi giler2 ni huhu...jgn lupa meriam buluh taim raya nanti...

nizam omar said...

@Lezajangan sampai gile ye.nanti xdapat nak beraya kan.yang sedang-sedang aje.ok.

Related Posts with Thumbnails

Followers