Pages

Friday, September 24, 2010

Tak larat nak spot check dan komen

 
For myred eyes team

Banyak kesilapan yang kecil dan besar korang buat, so saya telah menyenarai hitam dan putih blog mana yang mana terpilih dan yang gagal.Dibawah ni adalah senarai ye.Yang gagal mintak maaf ye.
Mana-mana yang meninggalkan maklumat yang lengkap, saya dah invite semua.Tahniah kepada semua.Teruskan usaha dan semangat korang.Bagi yang tak aktif saya reject.
Mana-mana blog yang tak cukup syarat, cepat-cepat lah perbaiki.kita dah nak start ni. Masa itu emas.Yang nak join boleh teruskan letak nama, email dan url blog.Tanya-tanyalah antara ahli pasal PAGES tu.Tu yang paling penting dalam myred eyes team..

En Admin 100 penulis ada tanya. Jawapan saya, tak sama dengan idea 100penulis.bagi ahli 100 penulis yang join bolehlah terangkan apa perjuangan saya.hehehe. Ingat, jangan kasi tahu lebih-lebih.hehehe.Ribuan terima kasih EN. Admin yang saya hormati kerana sudi datang, pada yang berminat untuk menyertai 100penulis, PM kat 100penulis. Masih ada yang kosong.

Pada myred eyes team members, sempurnakan assigment pertama anda. Selamat Berjaya.


6 comments:

Aku MamaGlam said...

salam nizam..

pls visit my blog n tlg komen kan pasal pages n entry psl myred eye yang saya dah buat.. rasanya assignment 1 dah cukup syarat kut.. entry psl icon mamaG pun ada..

2nd spotcheck need.. hehehe

Kulat76 said...

same la ngan saye,,, tak tahu tang mana yg salah... minta tlg komen skit kat my blog

lezaqasandra said...

bos assignment 1 siap sila tengok betul ke kiki

farah nordin said...

Hai jin mata satu... okey tak

nun beauty empire said...

sis liza panggil bos, so Nun pun nk panggil bos gak lah....ok bos assignment 1 siap. ^^

muhammad saiful abdul wahid said...

saya dah masukkan gambar ikon

Related Posts with Thumbnails

Followers